Vitaliteit 1

Thuistraining voor de wat ouderen onder ons of voor iedereen die iets minder stevig op de benen staat.

Benodigdheden:

  • Iets om op te liggen (zoals een matje, tuinstoelkussen, kleed)
  • Flesje / gewichtje

Zoals altijd geldt: let op de veiligheid, neem (veilige) steun waar nodig, doe het op u eigen tempo en de oefeningen mogen geen pijn doen!

Bent u onder behandeling bij Fysiotherapie Dekker en vraagt u zich af of deze oefeningen geschikt voor u zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen via 020-6418641.

Speciaal samengesteld en uitgevoerd door medewerkers van Fysiotherapie Dekker en Paramedisch Adviescentrum Aalsmeer.

Vitaliteit 6

Vitaliteit 6

  Een Tabatha-sessie met een squat- en buikspiervariant. Een lekker training voor kracht in de benen en de buik.          

Lees meer
Vitaliteit 5

Vitaliteit 5

Een reksessie om voldoende lengte en ontspanning in je spieren te krijgen. Een los lichaam, met spieren op voldoende lengte, beweegt makkelijker en geeft minder snel blessures. Deze training is goed...

Lees meer
Vitaliteit 4

Vitaliteit 4

Thuistraining voor volwassenen om fit te worden of fit te blijven, gemiddeld niveau. Benodigdheden: - iets om op te liggen (zoals een matje, tuinstoelkussen, kleed) - twee flesjes / gewichtjes...

Lees meer